ניקוי שטיחים עד בית הלקוח – כמה זה עולה?

אם אתם מעוניינים להזמין ניקוי שטיחים עד בית הלקוח, ואתם לא בטוחים כמה השירות הזה עולה, ייתכן שעדיין לא בדקתם מחירון אונליין של חברות ניקוי מובילות באזור שלכם. אם ככה, בואו נדבר על מחירים, סוגי שירותים וכל מה שבין לבין הנושאים האלה – המשיכו לקרוא.

לפני מחירים, בואו נדבר על הזמנת החברה הנכונה

בסופו של דבר, בין אם אתם צריכים חברת ניקוי שטיחים אשר מגיעה באמצע הלילה למשרד, או שמא אתם צריכים ניקוי חד פעמי בביתכם, תרצו להזמין חברה מקצועית. אתם לא תהיו מוכנים להתפשר על פחות מאשר חברת ניקיון שניתן לסמוך עליה ב-250%, וזה בדיוק מה שמגיע לכם לקבל בתמורה לכספכם. לכן, ההמלצה שלנו היא תמיד לערוך השוואת מחירים בין חברות ניקוי ריפודים ושטיחים. הזמינו שירות ניקוי שטיחים מקצועי תוך שאתם מקבלים לפחות 3 הצעות מחיר שונות, וזה כבר יאפשר לכם סקירה עמוקה יותר של מחירי השוק. כעת, בואו נציין מה שאנחנו בעצמנו מצאנו במחירון מקוון של ניקוי שטיחים וריפודים.

ניקיון שטיח

מחירון מומלץ לצרכן לניקוי ריפודים ושטיחים

רגע לפני שאתם ממהרים לשלוף כרטיס אשראי מהארנק, חשוב לבדוק מהם המחירים אשר נהוגים בתחום הזה של ניקוי ריפודים ושטיחים. בתוך כך, חשוב לציין כי המחירים תמיד משתנים בין החברות השונות, ולכן הדוגמאות הבאות שריכזנו עבורכם מהוות המלצה ותו לא:

  • שטיחים בעבודת יד: ניקוי שטיח בעבודת יד אמור לעלות בין 60 ל-80 ₪ למ"ר, כאשר מחיר זה כולל שטיחים ארוגים, אך אינו כולל חיטוי שטיח בסיום העבודה.
  • שטיחים סטנדרטיים: ניקוי שטיח סטנדרטי לא אמור לעלות יותר מ-40 – 55 ₪ למ"ר, כולל שטיחים בצפיפות סיבית גבוהה.
  • שטיחים מקרי לקיר: ניקוי של שטיחים אלו בדרך כלל נקרא ניקוי יבש, אבל ישנן גם שיטות אחרות אשר עשויות להתאים לסוג זה של שטיחים. באופן כללי, המחירים בד"כ ינועו בין כ-15 – 20 ₪ למ"ר.
  • ניקוי שטיח אחרי הצפה: ניקוי שטיחים לאחר הצפות מים ונוזלים שונים, זוהי עבודה אשר מצריכה טיפול מיוחד על מנת למנוע התפתחות של עובש. בממוצע, מחיר הטיפול בדרך כלל ינוע בין הטווחים של כ-40 – 65 ₪ למ"ר.
  • שטיח שאגי: אם מדובר על שטיח שאגי בינוני, בדרך כלל עלות הניקוי תנוע בין טווחי מחירים של כ-250 – 350 ₪.
  • הסרת כתמים קשים: בין אם מדובר בכתמי שומן, הפרשות בע"ח או כתמי מזון, הניקוי אמור לעלות בערך 250 – 300 ₪.

לאחר שציינו לעיל את רוב סוגי שירותי ניקוי השטיחים, וגם את המחירים של אלו, נדגיש כי המחירון הנ"ל משקף את השוק, אבל ייתכנו הבדלים מסוימים בשטח. זו הסיבה לכך שחשוב לבצע השוואת מחירים בין חברות ניקוי ריפודים ושטיחים. באופן הזה, מוצאים את ההצעה הכי נכונה לכם מבחינה פרקטית וכן תקציבית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ניקוי שטיחים
ניקוי שטיחים

ברוכים הבאים לאתר שלנו! צריכים ניקוי שטיחים? ניקוי, חיטוי, תחזוק וחידוש שטיחים עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: