ניקוי שטיחים בעמק יזרעאל

אתם בטח יודעים כי שטיח או אפילו שטיחים, הם דבר שמשדרג רבות כל חלל בבית.  לא משנה אם מדובר על שטיח לסלון שלכם, לחדר הילדים או לחדר השינה, בוודאי בחרתם אותו בקפידה, כאשר המטרה שלכם הייתה שהוא יוסיף יופי, יענה על הצורך הפונקציונאלי שלו וישמור על המראה הטוב שלו לאורך זמן רב. יחד עם זאת, חשוב להבין כי שטיחים דורשים ניקיון רציני יותר משאיבת אבק מדי פעם. אתם יכולים לנסות ולנקות את השטיחים שלכם באופן עצמאי, אך גם אם זה נראה לכם כמו דבר פשוט למדי, כדאי שתזכרו שמדובר על מלאכה שדורשת מקצועיות וידע, במיוחד שמדובר על שטיחים עדינים, יקרים או כאלה שעשויים בעבודת יד. לכן, במקרה הזה כדאי לבחור בחברת ניקו שטיחים שתבצע את העבודה עבורכם. אם אתם מחפשים חברת ניקוי שטיחים בעמק יזרעאל, כדאי שתבחרו אותה בצורה הטובה ביותר, על מנת שתקבלו תוצאות טובות.

ניקוי שטיחים בעמק יזרעאל

ניקוי שטיחים- עשה ואל תעשה

חשוב להבין כי יש בשוק כיום מגוון רחב של סוגי שטיחים, כאשר לכל סוג של שטיח יש את שיטת הניקוי והתחזוקה הרלוונטית לו ביותר. יחד עם זאת, ישנם כמה דברים שאסור לכם לעשות בכל סוג של שטיח וזאת בכדי שהוא לא יפגע:

אז הדבר הראשון והחשוב הוא לא לנסות לשפשף כתמים בשטיח. שפשוף כתם בשטיח באמצעות מטלית לחה או באמצעות מטלית שספוגה בחומר ניקוי, יכולה להחמיר את המצב שכן, פעולת השפשוף מחדירה לרוב את הכתם עמוק יותר וגם מרחיבה אותו. סביר להניח שהשטיח שלכם ייהרס. אם מדובר על כתם קל, נסו לספוג אותו באמצעות מטלית יבשה ולאחר מכן ללחות על האזור של הכתם באמצעות מגבת לבנה, אך אל תשפשפו את הכתם.

אם הכתם לא נעלם, אתם יכולים לנסות להסיר אותו בצורה עדינה עם חוצץ או מי סודה. אל תשמשו בחומר ניקוי לצורך ניקוי כתמים בשטיח שכן, הוא עלול לשנות את הצבע של השטיח או לפגוע בו בצורה אחרת.

על אף שלא מעט אנשים זוכרים כי בעבר כאשר רצו לנקות שטיחים, היו מכים אותם באמצעות כלי מיוחד להכאת שטיחים. בעבר היו בטוחים שהכאת השטיח תביא למיגור קרדית האבק ממנט. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי לא מדובר על שיטה שכדאי לנקוט בה. בכדי להיפטר מקרדית האבק כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוציא את השטיח לשמש לפרק זמן כלשהו, חשוב שלא יהיה ארוך מדי בכדי שהשמש לא תהרוס את הצבע של השטיח.

לבחור בחברת ניקוי שטיחים מקצועית

אם אתם שואלים את עצמכם באיזה מקרים כדאי לבחור בחברת ניקוי מקצועית עבור ניקוי השטיח שלכם, הנה כמה מקרים כאלה:

אם בשטיח יש כתמים שלא הצלחתם להסיר באמצעות השיטות שהוזכרו לעיל, אין ספק כי יש צורך לבחור בשירות חברת ניקיון מקצועית אשר יש לה את השיטות המקצועיות בכדי לנקות את השטיח בלי לפגוע בו.

אם יש לכם שטיח ששכב לא מעט זמן במחסן ואתם רוצים להשתמש בו, סביר להניח שאם הוא לא היה אטום הוא צבר אבק, ריח רע, עש ועוד. במקרה הזה לא כדאי שתנסו לנקות אותו באופן עצמאי וכדאי לבחור בחברה מקצועית שיודעת כיצד לבצע את העבודה.

אם בבית שלכם יש חיית מחמד ובשל כך בשטיח שלכם נתפס ריח חריף שהמקור שלו בריר ובפרווה של חיית המחמד שלכם, לא תצליחו להיפטר מהריח ללא עזרה מקצועית ועליכם לקחת זאת בחשבון.

אם יש לכם שטיח שעשוי מצמר או משי או שטיח שארגו אותו בעבודת יד, חשוב שתדעו שכדאי לכם להשקיע בניקיון שלו. כמובן שניקיון של שטיח שכזה בלי קשר לכתמים שהוא צבר בו, חייב להתבצע בצורה הטובה ביותר ובהתאם לעדינות של השטיח ולכן, גם במקרה הזה חברת ניקיון שטיחים היא הכתובת שלכם.

ככלל, אם רכשתם שטיח יקר ואתם יודעים שהוא הולך לשמש אתכם לפרק זמן ארוך ולכן, אתם רוצים לעשות את כל מה שניתן בכדי לשמור על המראה הטוב שלו, כדאי שתבחרו בחברת ניקיון שטיחים לצורך ניקוי השטיח שלכם לפחות פעם בשנה.

חברת ניקוי שטיחים מקצועית

כיצד מתבצע ניקוי שטיחים בעמק יזרעאל על ידי חברה מקצועית?

חברת ניקוי שטיחים מקצועית בעמק יזרעאל תבצע את פעולות הניקיון הנדרשות לכל שטיח בהתאם לסוגו:

אם מדובר על שטיח סינטטי, החברה יכולה לנקות אותם בביתכם או לשלוח אותם לניקוי במפעל. אם השטיח מלא בחול, הניקיון צריך להתבצע במפעל מיוחד שבו יש מכונות שאפשר להוציא איתן חול בצורה יעילה יותר.

לרוב ניקוי שטיח שיתבצע בבית הלקוח יעשה באמצעות שימוש באבקת כביסה או בתרסיס מיוחד, בשאיבת האבק שעל השטיח ולאחר מכן בייבוש השטיח בשמש, במיוחד אם יש חשש כי קיימת בו קרדית האבק.

אם מדובר על שטיח שאגי שהוא שטיח מאוד נפוץ כיום, הניקיון יתבצע בעבודת יד שכן, מדובר על שטיח עדין שיכול להתקרח.

אם מדובר על שטי משי או צמר שהם שטיחים עדינים, חברת ניקיון תבצע בשלב הראשון תהליך של הוצאת חול ואבק מהם בצורה שלא תפגע בהם וזאת באמצעות מכונה מיוחדת שחודרת לעומק של הסיבים ומחלצת את כל הלכלוך בצורה יעילה. לאחר מכן, החברה תפזר חומר ניקוי מיוחד שמטרתו היא להסיר כתמים קשים גם בעומק הסיבים של הקשיח וכן, יתבצע קרצוף של השטיח באמצעות מברשת ייעודית שמתאימה לרמת הקושי שלו. בעל המקצוע יחליט באיזו מברשת להשתמש על מנת שהניקיון יהיה מוצלח ובעיקר בכדי שהשטיח לא ייפגע.

ישנם שטיחים מסוימים שבהם הניקוי כלל לא יעבור לשלב שטיפה והם יסתפקו בניקוי יבש בלבד.

בסופו של דבר, מה שחשוב שתזכרו הוא שאם אתם מחפשים ניקוי שטיחים בעמק יזרעאל על ידי חברת ניקיון שטיחים, אל תבחרו בכל חברה באשר היא, אלא תבררו מראש איזו חברה ידועה כמקצועית, אמינה, בעלת ניסיון והמלצות בתחום ניקוי שטיחים מכל סוג ובחרו בה.

קראו מאמרים נוספים באתר:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ניקוי שטיחים
ניקוי שטיחים

ברוכים הבאים לאתר שלנו! צריכים ניקוי שטיחים? ניקוי, חיטוי, תחזוק וחידוש שטיחים עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה: