ניקוי שטיחים

ניקוי, חיטוי, תחזוק וחידוש שטיחים

להצעות מחיר ומידע נוסף
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

קצת עלינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו! צריכים ניקוי שטיחים? ניקוי, חיטוי, תחזוק וחידוש שטיחים עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום. אז מה בעצם אנחנו עושים?

מחירים נוחים

אנחנו מציאים שירות במחירים נוחים והוגנים.

שירות ללא פשרות

אנו מתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר ללא פשרות.

מקצועיות ונסיון

אנשי המקצוע שלנו מובילים בשוק ובעלי נסיון רב בתחום.

ניקוי שטיחים בכל הארץ

ניקוי כל סוגי השטיחים בכל רחבי הארץ, מגיעים עד אליכם עם הצוות הטוב ביותר.

מאמרים מקצועיים

ניקיון שטיח

ניקוי שטיחים עד בית הלקוח – כמה זה עולה?

אם אתם מעוניינים להזמין ניקוי שטיחים עד בית הלקוח, ואתם לא בטוחים כמה השירות הזה עולה, ייתכן שעדיין לא בדקתם מחירון אונליין של חברות ניקוי מובילות באזור שלכם. אם ככה, בואו נדבר על מחירים, סוגי שירותים וכל מה שבין לבין הנושאים האלה – המשיכו לקרוא.

לקריאת המאמר »
ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים מקצועי או עצמי? כך תבחרו או תנקו – המלצות מנקי מחדש

 באמצעות ניקוי שטיחים (במיוחד ניקוי שטיחים במפעל) מקצועי אתם שומרים על איכות סיבי השטיחים ובכך מבטיחים את הארכת חייו – כך שהשטיח שלכם יישמר נקי ויפה לעוד שנים רבות. הזמנו את נקי מחדש לספק מידע בעבוד ניקוי שטיחים עצמי או ניקוי שטיחים מקצועי במפעל. מה עדיף? ומה מתאים לכם! כנסו ולימדו כיצד לנקות שטיח

לקריאת המאמר »
HOME GARDEN

להחיות את המרחב החיצוני שלך: מדריך מקיף לניקוי שטיחים בגינה שלך

כשמדובר בשמירה על חלל חיצוני יפהפה ומזמין, ניקוי שטיחי הגינה שלך היא משימה חיונית שלעיתים קרובות מתעלמים ממנה. בין אם יש לכם פטיו קטן או מדשאה רחבת ידיים, שטיחים מלוכלכים יכולים להיות כאב עיניים אמיתי ולגרוע מהמשיכה האסתטית הכוללת של האזור החיצוני שלכם. במדריך המקיף הזה, נלווה אותך בשלבים לניקוי יעיל של שטיחי הגינה שלך, להכניס חיים חדשים ורעננות לחלל החיצוני שלך.

לקריאת המאמר »
שטיחים

5 טיפים חשובים לתחזוקת שטיחים

תחזוקה נכונה של השטיחים העומדים לרשותכם, תאפשר גם לכם לשמור על איכות ונראות השטיח לאורך זמן, ובתוך כך, ליהנות מסביבת מגורים/עבודה מרשימה ונקייה. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מספר עצות חשובות לשמירה על איכות השטיחים במסגרת תחזוקה נכונה של השטיחים.

לקריאת המאמר »
https://www.freepik.com/

המדריך האולטימטיבי לניקוי שטיחי פרווה: מה חשוב לדעת

שטיחי פרווה הם תוספת יוקרתית לכל בית. הם רכים, חמים ומוסיפים אלמנט של תחכום לבית. עם זאת, עם יוקרה גדולה באה אחריות גדולה. שטיחי פרווה דורשים טיפול ותשומת לב מיוחדת כדי לשמור על יופיים ואריכות ימים. במדריך האולטימטיבי הזה נסקור את כל מה שצריך לדעת על ניקוי שטיח פרווה, החל מה זה שטיח פרווה ועד איך לנקות אותו ואפילו נמליץ על שירותי ניקיון שטיחים.

לקריאת המאמר »
https://www.freepik.com/

המדריך המלא לניקוי שטיח איקאה

ניקוי שטיח יכול להיות משימה לא פשוטה עבור בעלי בתים רבים. אבל עם הגישה הנכונה, זו יכולה להיות חוויה מתגמלת. כמו כן, שטיח איקאה אינו יוצא דופן. הם מגיעים בחומרים ובגדלים שונים, אך כולם דורשים ניקוי ותחזוקה נאותים כדי לשמור על מראה חדש.

לקריאת המאמר »

להצעות מחיר ופרטים נוספים

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם